A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself

I helgen som var hadde vi her hjemme en firbeint overnattingsgjest på besøk. Hunden til broren min og hans familie er en 9 år gammel ,og er en nokså kosete labrador.

Det er alltid kos når vi passer på Solan ettersom han er så glad for å se oss her hjemme hver gang. Ellers så har helgen gått mye boklesing og så ble det litt gåturer også.

Fredagen  var jeg i Oslo for å møte en venninne jeg ikke har sett på flere måneder. Vi var innom Cafe Sør og drakk kaffe mens vi tok igjen det tapte.  Etter kafé turen gikk vi i regnværet til Outland og ettersom det var salg kjøpte jeg en bok (Greywalker av Kat Richardson).

På søndagen oppdaget jeg at jeg var den heldige vinneren hos en konkurranse som Kari hadde gående hvor du kunne vinne en gavekort på Groupon til 400kr.

Håper alle hadde en fin helg!

PS: Vil tipse dere om søsteren min sin salgsside på Facebook. Her selger hun unna klær hun ikke trenger lenger. Klikk her for å sjekke den ut!

//Sitat i tittel: Josh Billings /BrainyQuote
Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min hverdag og merket med , , . Bokmerk permalenken.

11 svar til A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself

  1. Herlig bilder, Nina :-) Det var godt med en gåtur igår ;) Takk for at du tipser om siden min :-) Gratulerer som vinner av konkurransen til Kari;)

  2. vestfoldgirl sier:

    Så skjønn voffe :) Det er alltid koselig med hunder på besøk!

  3. Nina-Martine sier:

    Koselig med hund på besøk :)

  4. Jeanette M sier:

    Får hund på besøk idag jeg, gleder meg masse :D

  5. Birte Oksnes sier:

    Så herlige bilder! Og hunden var veldig søt da :-) Skulle selv ønske jeg kunne hatt hund, bare synd jeg er allergisk og ikke kan ha hund! Håper du koste deg mye med hunden til din kjære bror på besøk :-)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

