Something new

Idag har jeg vært en liten tur innom Lillestrøm City for å bytte mobillader ettersom jeg har de siste 2 ukene kun ladet mobilen via pcen. Det er jo ikke bra i lengden,men nå fikk jeg heldigvis ny og så jeg slipper å stresse med å være nær en pc når jeg skal lade mobilen.

En søt liten kopp til te/kaffe kjøpte jeg på salg på Kremmerhuset og det er masse annet fint på salg der.

Strikken er kjøpt på H&M for 49,50 og neglelakken er også kjøpt på H&M og heter «Golden Treasure».

Foruten det har jeg kjøpt meg ny hårbørste og ansiktsmaske på H&M. Var ikke store greiene,men litt nytt er det alltid greit. Før det bar hjemover igjen så måtte jeg ha en Frappé på Waynes Coffee.

Ønsker alle en fin torsdag videre!

Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min hverdag og merket med , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til Something new

  1. Nina-Martine sier:

    Namnam, lenge siden jeg har drukket en GOD frappe nå :p Kjøpte meg også ny kaffekopp i går, på Ikea. Var innom Kremmerhuset dagen før for å lete etter en kul en med lokk jeg hadde sett der før, men jeg fant den ikke…

  2. monarabben sier:

    Åååh, Waynes er så fantastisk! Mye bedre enn starbucks! :)

    • Nina C. sier:

      Kan si meg enig det:) Værtfall på frappen!:) De er også mye billigere. Betalte vel 60 kr for en stor caramel macchiato sist gang jeg var på starbucks.

  3. Veronica S sier:

    Fine innkjøp, den neglelakken var lekker.
    NAM den frappen så skikkelig god ut, fikk lyst på.

  4. Jeanette M sier:

    Den neglelakken så kjempefin ut! Deilig med litt nytt iblant selv om det bare er småting :)

    • Nina C. sier:

      Den er kjempe fin på også:) Kameraet mitt begynner å bli litt gammel,så den tar ikke like bra bilder. Så den er finere i virkeligheten.:)

  5. Nina-Martine sier:

    Sv; Likte i alle fall de sangene jeg hørte på :)

    Haha, merker det med en gang jeg! :p

    // Det er det, blir alt for lite av sånne på meg :p

    Lever fortsatt i håpet om finvær! :D Og ja, det kan vi sikkert få gjort :) Selvom det sikkert ikke er badevær, så kan vi jo bare kose oss der og grille eller noe :)

  6. koppene var veldig søte. likte også strikken veldig godt ;)

  7. ★MK★ sier:

    Kjekt med litt nye fine saker da=) Håper du koste deg!

  8. Eva Beate sier:

    hihi – så søt kopp! :-) alltid koselig med litt nytt ;-)

  9. Hanne sier:

    Digg frappe!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

