My Bucketlist #030-31

#030: Med dette «buckeliste» målet mener jeg at jeg skal eller vil prøve å tilbringe litt tid i villmarken. Kanskje ikke helt alene,med venner eller familien. Jeg er kanskje ikke den som skriker mest «utendørstypen» eller «jeg-elsker-skogen-typen». Men jeg setter pris på naturen og selvom jeg skulle være foruten mygg,knott og andre ekle småkryp som lever i skogen ,så trives jeg skogens elementer når jeg først kommer meg ut der. Jeg er ikke helt der ennå hvor jeg kan lage et bål med en pinne og stein eller kan sett opp et telt. Men det hadde vært kult å få lært hvordan man kan klare seg alene i naturen.

#031: Etter å sett utallige episoder av tvserien «Hawaii Five-O» har jeg hatt mer og mer lyst å reise til Hawaii. Gå på de lange hvite strendene og kanskje lære å surfe? Oppleve kulturen og få vært der en stund.. You name it! Jeg har vel også gjennom bloggen Fotoblekka  fått et innsyn i livet på Hawaii ettersom hun er heldig å går på skole der.

 

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Bildeprosjekt(-er), My Bucketlist og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

36 svar til My Bucketlist #030-31

  1. Jeg er absolutt ikke typen som «skriker» friluftsliv hihi, men jeg elsker det :)

    • Nina C. sier:

      Samme her også:) Kan ikke si at jeg alltid har det «rette» utstyret når jeg skal ut i skogen.hehe:) men det er så deilig å komme seg ut i skogen:)

  2. Tonje sier:

    Åh så spennende da :)

  3. martee92 sier:

    Jeg og vil til Hawaii :D

  4. Kristine sier:

    Liker de to punktene! Spesielt Hawaii! :)

  5. Jeg vil også til Hawaii! Drømmested :)

  6. Gunnhild sier:

    En trenger heldigvis ikke å være Lars Monsen for å kunne nyte naturen. Jeg kunne også tenkt meg å være mer ute i naturen. Jeg kan ikke å få fyr på et bål med bare pinner jeg heller, men jeg er en jævel på det hvis jeg kan få lov å bruke en fyrstikk ;)

    • Nina C. sier:

      hehe,sant det! Du sier noe der! man trenger jo ikke gå helt «lars monsen» for å være naturelsker eller komme seg ut. Men heldigvis lever i en alder hvor man kan ta med seg lighter eller fyrstikker på tur:) Er ikke helt steinalderen heller:P

  7. Nina-Martine sier:

    Hawaii er nok en av statene i USA jeg ikke har vært som jeg har mest lyst til å besøke! Og det er kanskje ikke så rart :p

    Er nok heller ikke den mest outdoors-y typen, men skulle ønske jeg var det :p

  8. Marit sier:

    Så kjekt konsept!:)

  9. Hawaii er drit kult! Særlig om du liker å surfe! helt konge :)

  10. Siv sier:

    ÅNÆI – nå minna du meg på knotten – vilikkehadenher!

  11. Nina-Martine sier:

    Sv; Tror ikke den kommer ut på DVD før det nei, den går jo fortsatt på kino :p

    // Likte Thor også, men følte nesten den ble litt for mye action-romantikk (er ikke blitt noe godt sammenslått ord for det). Ja, den må vi også få med seg. Det blir nesten litt for mye filmer kino fremover :p

    // Haha :p

    // Det var det også! Hehe, ja det var det jo, og det kommer jeg aldri til å skjønne hvorfor. Men Sverige var jo den beste sangen uansett, og det er ikke alltid det skjer at den vinner!

    // Hehe, ja det var kanskje litt dumt :p

  12. Veronica S sier:

    Liker bucketlist målene dine, blir kjempeinspirert. Lars Monsen har jeg møtt;) hehe. Han er kul.
    Hawaii er virkelig en drøm! dit vil jeg også en gang!

  13. IdaPida sier:

    syns det var ålreite mål :)

  14. Trille sier:

    Jaaaaaaa til mer ute i villmarken! Trenger ikke å kunne tenne bål med pinner og stein, men bare vite hva du må ha med for å overleve (f.eks fyrstikker og tennved).
    Har ikke hatt spesielt lyst til Hawaii, egentlig, men tipper det er veldig fint der. :)

  15. Rebella sier:

    Jeg ELSKER naturen og det er så å si ingenting jeg liker bedre enn å tilbringe tur i naturen med Dina (og Leonox når han blir med oss♥). Skogen er balsam for sjelen for min del, og jeg tiltrekkes enormt av den.
    Drømmen hadde vært å komme til livets ende og ha krysset av alt på ens Bucket list – ÅH, så fantastisk det hadde vært! Spesielt punktet om å gifte meg med Paul, hihihihihi;D

    • Nina C. sier:

      Så flott å høre at det er flere naturelsker innom:) hehe. Sant det du sier at skogen er som balsam for sjelen:) Føler det også sånt:)

      hehe,kan tenke meg at et av dine punkter er å gifte deg med paul:)

  16. Å jeg elsker bucketlists, er så moro!! Har en selv! Ser du på the Buried Life? Digger de gutta, du burde lese boken de har kommet ut med nå!

    • Nina C. sier:

      Elsker sånne lister jeg også:) Har hørt om Buried life før tror jeg,men har ikke sett på det før. Er det om de gutta som gjennomfører sine mål eller noe?

  17. Kan tenke meg begge deler selv :-) Godt å være ute i naturen ^^

  18. Lene sier:

    ååå Hawaii!! Virkelig et reisemål som er verdt å besøke:)) Vi skal selv tilbake dit om 4 år. og jeg gleder meg allerede:)

    Jeg liker veldig godt å være ute i naturen, men trenger liksom ikke campe utendørs med telt og greier, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av å prøve det.. vi er jo litt bortskjemte her i Norge.. .

    • Nina C. sier:

      Så fint å høre.:) Kan skjønne at du gleder deg allerede til å dra tilbake til Hawaii:)

      Det er sant det at man trenger ikke Campe ut for å oppleve naturen heldigvis:)

  19. Elisabeth sier:

    Jeg vil også til Hawaii :D når det gjelder skogen, så er jeg ganske glad i å legge ut på tur, men liker meg nesten bedre på fjellet. Hater alt av kryp som kravler i skogen :S

    • Nina C. sier:

      hehe, kan skjønne at fjellet er å fortrekke. Er ikke noe særlig glad i krypene som kravler i skogen heller. Men så lenge de holder seg unna meg er det greit:)hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

