Pinsehelgen

Denne pinsehelgen gikk fort over når den var fylt med tusenfryd tur, overnattingsbesøk av søte nevø, grilling ,bursdagsselskap på etterskudd for bestefaren til nevø og masse is-og bær spising.

Foruten det tilbragte jeg en del ut på balkongen å solte meg,leste videre i  en fin bok(«Mississippi» av Hillary Jordan) og så mye på «New Girl» med Zooey Deschanel.

Håper alle hadde en fin pinsehelg!

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om høytider og merket med , , . Bokmerk permalenken.

31 svar til Pinsehelgen

  1. Hild Frøya sier:

    Ååå.. Tusenfryd.. jeg vil dit i sommer altså.. hehe. Utroig lenge siden sist.

    • Nina C. sier:

      Håper du får dratt til tusenfryd i sommer:) Var et bra gjensyn selvom jeg ikke er den aller største berg-og-dalbane entuaist:) Heldigvis er det mange andre «snille» ting å gjøre på tusenfryd.hehe:)

  2. Tine sier:

    Hørtes ut som en herlig helg!:)

    • Nina C. sier:

      Det var det vettu:) Var kjempe fint vær også! Greit å få nyte været som var i helgen,nå som det har blitt litt kaldere igjen osv:)

  3. Ååå så kjekt:D

    musingsofdee.no

  4. vestfoldgirl sier:

    Hørtes ut som en fin helg det!! Jeg hadde en fin helg, bortsett fra jobbingen på lørdag, men det har vært utrolig deilig vær!!
    Sv: Tusen takk, jeg håper vi får til en bra framføring!!
    Jeg er stor fan av Robert Downey Jr…han er bare så kjekk, og karakteren hans er også ganske morsom!
    Ja du må få lest de andre bøkene til Mehlum, de er veldig spennende, og jeg anbefaler de til alle jeg kjenner!!

  5. Nina-Martine sier:

    Hørtes i alle fall koselig ut :)

  6. Koselig pinsehelg ^^

  7. Lilli sier:

    Så herlig da! Vil også på tusenfryd! :D

  8. Høres ut som en fin helg <3

  9. Veronica S sier:

    Høres ut som en sinnsykt bra pinsehelg;) Jeg har vært på spel på Bømlo og slappet av;) tatt årets første bad.

    • Nina C. sier:

      Det var en kjempe bra pinsehelg:) Men det høres ut som din pinsehelg var kjempegøy! Må se å få tatt årets første bad snart:)

  10. Jeanette M sier:

    Åh, så herlig! Vil til tusenfryd igjen snart jeg også, det er så gøy :D

  11. Lene sier:

    Beskrivelsen på en herlig Pinsehelg Nina:)) Så godt at du koser deg:)

    //Den treningen har bare vært hos oss i 3 uker, så den er veldig ny. Første gang jeg prøvde den idag, and I like it! Jeg er ikke flink til å danse og eier ikke rytme, men det er noe med å gjøe det beste ut av det og gi gass, det er alltid noen som er like rytmeløse som en selv, så da gjør det ikke så mye:)

    Hvordan går det forresten på jobb markedet?

    • Nina C. sier:

      Mhm, var en herlig Pinsehelg!

      // Stilig å høre! skal sjekke ut Sh’bam en gang.:) har noen gavekort fra Elixia liggende hjemme som jeg må se å få brukt:) Så kanskje jeg kan bruke et på det:)

      På jobbmarkedet går det saaaktig, har sendt inn en del søknader men foreløpig ingen napp. Men får bare søke videre:)

  12. monarabben sier:

    Så kjekt å lese at det er flere som virkelig har kost seg i pinsehelgen! :) Setter virkelig pris på hver eneste dag med sol og fint vær! :D

    • Nina C. sier:

      Ja, det er alltid kjekt å lese at andre har hatt en fin pinsehelg:) Viktig å nyte hver soldag:) Selvom jeg til tider kan gå helt «ola nordmann» og klage på varmen. Er en uvane:) hehe

  13. Trille sier:

    New Girl er stas, men jeg er litt lei for tiden. :/
    Så fint at du har hatt ei fin helg – jeg har hatt det superdupert! :)

    • Nina C. sier:

      skjønner den! Lett å bli lei tvserier, er inni en periode hvor jeg er lei av Bones.hehe. Holder på å se den fra starten av og er kommet til sesong 5.

      Men det er flott å høre at du har hatt en superduper pinsehelg:)

  14. Siv sier:

    Alt for fort!

  15. Rebella sier:

    Høres ut som en herlig pinse:) Min var også kjempeflott, bursdagsfeiring av yours truly på lørdagen+selve bursdagen og mer feiring på mandagen og alt attpåtil i fantastisk vær:D Jeg ble faktisk født på selve pinseaften for host host 17 år siden;D Ikke 35, selvom fødselsattesten så nådeløst viser det;)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

