So this is Christmas

Da har jeg endelig fått satt meg ned ordentlig foran pcskjermen. Torsdagen(altså i går) gikk fort over med nevøen på besøk,siste rest av julegavehandel og juletrepynting.  Nevøen min ville gjerne overnatte én dag til ,og det passet bra at vi pyntet juletreet før han la seg. Det var kjempe koselig familie event(for å si det sånn) og treet ble seende kjempe fint ut etterhvert.

Må bare beklage at jeg har vært treg med å svare på kommentarer og besøke dere som legger igjen kommentarer eller er på besøk bare.  Pcen min begynner å gå på siste verset og den funker litt sånn når den vil med tanke på internett. Hatt denne bærbarepcen i snart 4,5 år og iløpet av de årene har det vært 2 reperasjoner.Så hvis jeg ikke gir lyd fra meg så vet dere hvorfor.

Fredagen kommer moren til nevøen min (svigerinnen min) for å både hente ham,men også prøvesmake julemiddagen. Så det blir kjempe koselig! Nå gjenstår det bare å finne julestrømpa mi så den kan på mystisk vis fylt opp med godteri og annet stæsj til julemorgen.

Håper dere får en kjempe fin Lille Juleaften!

Publisert den 23.desember 2011 @ 02.00

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Galleri | Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om høytider, om min hverdag og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til So this is Christmas

  1. Hild Frøya sier:

    Koselig med familien på besøk i jula. I år skal min mamma og mine to søstre feire jul sammen med oss. Gleder meg masse. Den 29 skal vi på familieselskap på Øyvind sin side. Gleder meg masse til det også.

  2. Så koselig! Gleder meg til å se treet hos svigers, da får jeg virkelig god julestemning :)

  3. Siv sier:

    Åååååå så koselig! Også håper jeg datamaskinen holder gjennom jula ;)

  4. Så koselig med julebesøk!
    Får håpe du får en ny pc til jul ;) Ellers så får det bli en etterjulsgave fra deg selv til deg selv en gang… Selv tar jeg juleloggeferie noen dager. God jul!

    • Nina C. sier:

      Jupp,det var koselig med julebesøk:)

      Ja,man kan alltid håpe at julenissen har tatt på seg spanderbuksene denne jula:) Får nok spare opp til pc så jeg får det en gang på ny ået:) Du får ha en fin juleloggeferie:)

  5. Monika sier:

    Det der så kjempekoselig ut! :D Håper du får en kjempefin lille julaften du også :)

  6. Eileen sier:

    Ha en kjempefin lillejulaften du også! :D

  7. vestfoldgirl sier:

    God jul til deg!! Håper du får en strålende julaften :)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

