My sunday

Nok en uke har kommet og er snart på hell. Det søndag og søndager ellers så er det en typ «slapp-av-søndag«. Jeg har ikke de store planene utenom å få fikset håret mitt og klippe det ettersom en venninne av søsteren min skal komme over å gjøre det. Hun er selvsagt frisør(tilfelle dere lurte på om jeg lot en helt vanlig person gå løs på hårsveisen min).

EDIT: Ble ikke noe hårklipp i dag,men blir i morgen ettersom venninnen til søsteren min skulle bort idag.

Er ikke helt sikker på når hun kommer,men skal som jeg nevnte i dette innlegget her si fra eller publisere et bilde av resultatet. Jeg er ute etter en forandring og jeg føler jeg trenger det.

Ellers så står søndagen i TVNORGEs tegn,og idag blir jeg fra klokken åtte finnende fremme foran tven og se på «gullrekken» på TVNORGE. The walking dead sin sesong 1 starter på TVNORGE f.o.m med idag og det vil bli en dobbel episode vi blir presentert idag. Sesong 1 har bare 6 episoder,men de er bra! Så jeg anbefaler dere å titte på dette programmet!

//linket

Håper alle får en fin søndag videre! Hva er deres søndagsplaner?

Publisert den 30.okt 2011 @ 10.00

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Galleri | Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, om underholdning og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til My sunday

  1. Eva sier:

    Deilig med avslappende søndager. Jeg skal pakke! – det nærmere seg stadig flytting.

    SV: Takk for det! :) :)

    • Nina C. sier:

      Mhm, alltid deilig med å slappe av på søndager! Søndager er nesten obligatorisk slappe-av-dag. hehe:P

      Spennende med flyttingen da! Husk å knips noen bilder av leiligheten da!

  2. Kos deg i dag <3
    Håper vi får se håret når det er ferdig :D

    SV: Ja kanskje det.. :) Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett så mye lilla innen interiørverden :P Men den spiller jo forsåvidt ingen rolle. ;) Jeg tror jeg bare må venne meg litt til de :D

    • Nina C. sier:

      Takk:) Blir somsagt hårklipp på mandagen:) men jeg gleder meg!

      //hmm, kanskje ikke så populær farge som jeg trodde :) hehe. Men somsagt du får velge det som du føler er rett!

  3. Siv sier:

    Her blir det hvertfall middag på Big Horn, og muuuligens Walking Dead senere ikveld :-) Må jo se om det er så bra som du sier ;-)

    • Nina C. sier:

      Koselig planer for søndagen! Big Horn har jeg aldri vært på! hehe,men hørt det er bra restaurant! Gleder meg ti walking dead selv! fått en bra omtale på vg også!

  4. Hilde sier:

    Jeg vil så veldig gjerne se The Walking Dead, men jeg tørr ikke. Hahah!

    Mine søndagsplaner er å vaske klær og slappe av :D

    • Nina C. sier:

      hehe, er litt småskummel, men veldig spennende også!(samt bra!),hehe. Jeg liker sånne type serier og filmer med zombier,så jeg er jo helt gira! hehe

      Søndagsplanene mine er også slappe av,men ikke å vaske klær. hehe:)

  5. Elena sier:

    har egentlig ikke noen planer.. :/ jeg hadde planer om snakke med kjæresten min på skype som er i russland, men så kom jeg på at han ikke har nett. ai!

  6. Nina-Martine sier:

    Har brukt søndagen min til å se på TV også! Det er det søndager er til! Hehe :p

    Sv; // Skal nok se på det en gang!

    // Ja, utrolig vakre kjoler er de!

    // Da er du ikke alene!

    Ja, i grunn. Men vil se filmen!

    Ja, hadde jo hatt det i bakhodet i alle fall, men om jeg hadde klart å bruke det er noe annet!

    // Haha, ja ikke sant. Nei, det har du rett i!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

