Bildeprosjekt: Ukens bilde

Etter å stadig bli inspirert av venninnen min Nina M sin faste post hver uke (som går under samme navn). Har jeg bestemt meg for å starte med ukens bilde her på bloggen! Skal prøve å ha en fast dag hvor jeg publiserer bildet.  Sjekk Nina M sin «ukens bilde» kategori her! Mange fine bilder å finne der!

UKE 43

Første bilde ut i «Ukens bilde» spalten er av søtnosen Miley som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen i fjor våres. Hun er spesiell,rar og søt på samme tid. Men det er jo katter generelt. Det er derfor vi er så glad i henne! ♥

Ville også si takk for kommentarene dere la igjen på gårsdagens innlegg. You’re the best!

Publisert den 29.okt 2011 @ 15.10 
Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Bildeprosjekt(-er), I dyrenes verden, om bilder og sånt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Bildeprosjekt: Ukens bilde

    • Nina C. sier:

      Takk:) Hun er vanligvis kamerasky kattepus,men når hun ligger i «kos-meg» stilling så benytter jeg av og til sjansen til å knipse et par bilder!

  1. SV: Tusen takk søte Nina <3 God lørdag til deg <3

  2. Siv sier:

    awwww, søte pusen :) Dette an bli gøy å følge med på :D

    • Nina C. sier:

      tihi, hun er søt ja:) Hun er ikke den som liker å bli tatt bilde av. Så fort jeg drar frem kamera så bytter hun stillingen eller går før jeg rekker å ta bilde.hehe:)
      Koselig å høre at du skal følge med videre på denne spalten eller prosjektet!

  3. Marita-Lynn sier:

    Åh for en søt pus!

    // Tusen takk :)

  4. ina sier:

    Å, for en fin pus!!

  5. Sophie sier:

    Hva er flekkene hun har på øyet? O_o

    • Nina C. sier:

      Det er ikke noe farlige:) Vært hos dyrlegen og sånt,husker ikke helt hva det var. Den ene flekken ligner faktisk på et lite hjerte! Er litt som et kjennetegn på henne!

  6. Tilbaketråkk: Smakbit på søndag #43 |

  7. Elisabeth sier:

    Hu er jo så skjønn :D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

