Barnepiken

Tirsdagen har kommet for å bli og dagens planer står i kinoens navn. Det er kinotid igjen og jeg skal være med Nina M og Hanne en tur til Lillestrøm for å se «Barnepiken» som er basert på boken som Kathryn Stockett har skrevet.  Har smålest litt om handlingen og sånt,men ikke sett så mange ulike trailere. Men det jeg liker er at Emma Stone er med i filmen.

Før jeg snur snuta mot Lillestrøm skal jeg en liten tur innom fastlegen for å sjekke noen føflekker som ser litt rare ut. Søsteren min har fjernet en føflekk og storebroren vår har igjen fjernet uttallige føflekker. Så det er noe som går i familien hvis jeg kan si det på den måten.

Annen sak er at Miley(familiekatten) har fått Bendelorm for første gang og det er noe vi fant ut i går kveld. Ekkelt var det,men i dag blir det å hente en ormkur .Moren min ringte dyrlegen og fikk beskjed om at det holdt med ormkur. Så ville de ekle krabatene forsvinnet etter et par dager.Hun er ikke syk eller noe,men det er nok ikke særlig godt å ha bendelorm inni seg.

Nå må jeg løsrive meg fra pcen og legge ned ting i veska mi før jeg tusler mot legesenteret.

Vi blogges! Ha en riktig fin tirsdag!

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Galleri | Dette innlegget ble publisert i Filmer, om min hverdag, om mine følelser og tanker og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

23 svar til Barnepiken

  1. jean rose sier:

    kos deg så mye :)
    jeg digger emma stone!

  2. Speilvendt sier:

    Jeg vil se den filmen!!!

  3. ★MK★ sier:

    Vet det er en film jeg burde ha lyst til å se ut i fra innholdet. Men den frister bare ikke:P Iallefall ikke nå, men kanskje senere=)

    • Nina C. sier:

      Filmen var kjempe fin! En sterk og rørende film,men det lille ekstra. Var både «smileøyeblikk»,latterkrampe øyeblikk samt litt «tørke-tårer-øyeblikk».

  4. Siv sier:

    åh, håper filmen var bra! Nå føler jeg det er LENGE siden jeg så en film på kino…. :( Ps. håper ikke føflekkene er farlig!
    ps2, jeg klarte ikke åpne forrige link, for sånne skremselsgreier er noe jeg virkelig ikke tåler, haha!

  5. Håper pusen blir fort frisk :)

  6. du får si hvordan filmen var når du kommer hjem da :)
    Godt du fikk fjernet føflekken.
    Det var også veldig bra at Miley fikk kuren sin idag^^

  7. vestfoldgirl sier:

    Lykke til med føflekkene. Hvordan var filmen? Jeg har litt lyst å se den, har hørt at boka var veldig bra! Men er ikke så glad i å se drama på kino, da vil jeg heller se action eller komedie!

    • Nina C. sier:

      Takk,fikk fjernet en som så litt mistenkelig ut og tatt prøve av en annen. Filmen var kjempe bra! Likte filmen utrolig godt! Det var både latter,tårer og smileøyeblikk blandet med litt drama osv.

  8. Håper filmen var bra, blir nok å se den jeg også en dag :)

  9. Den filmen har jeg SÅ lyst å se. Har lest boken og elsket den. Fortell hva du synes.. :)

    SV: Ja bra vi er enige, Nina <3

    • Nina C. sier:

      Filmen var kjempe bra!Likte den godt! Jeg har kjøpt boka,så jeg skal lese den også. litt omvendt rekkefølge endog. men den var ikke bare drama hele tiden,det var humor og mange latterfulle og «smileøyeblikk».

  10. Nina-Martine sier:

    Sv; Skjønner heller ikke greia med at alle forguder Beyonce… :/ Men har et par av sangene hennes jeg også, men denne er definitivt favoritten!

    // Har gjort det fra før av, men får fortsatt at siden er nede. Men det utrolig rare er at jeg gikk inn på det med Internet Explorer og da funker det helt fint! Det samme med mobilen. Så det er noe med firefoxen min… :/

    //Takk :)

    Jepp, kjenner igjen det!

    • Nina C. sier:

      hehe, nei. Er ikke alle sangene fra henne som jeg liker.men hun er grei artist:)

      // hmm,kanskje noe galt firefoxen da.hehe. er ikke alltid like grei den.

  11. Siv sier:

    Iiiih…god bedring til pus! Marve fikk en kur for en måned siden. Ikke fordi jeg trodde han hadde orm men.. Han er nesten blitt litt feit iløpet av sommeren..en smule for mye regnvær og for mange innedager, hehe:-D

    • Nina C. sier:

      Takk, ekkelt når sånne ekle ormer kommer. men det ser ut som det går bra med pus. Jeg har ikke funnet noe ekle ormer krypene på halen hennes. hehe.
      Greit å få kur behandling, er ikke alltid kattene viser tegn på å ha orm heller. leste det et sted på nett.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

