Little break ahead

//linket

Denne helgen tar jeg meg en bloggfri helg og lar bloggen få litt pause også. Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg føler jeg ikke har nok inspirasjon til å blogge. Føler jeg trenger litt pause også! Pausefølelsen har kommet snikende på og jeg tenker det er på tide med en pause. Føler i det siste at det har blitt mer kvantitet enn kvalitet på mine innlegg og det er også en av grunnene til jeg tar en minipause.

//linket

Kommer kanskje litt brått på etter flommen av innlegg i det siste,men føler at det går mot slutten av inspirasjon og for mye av det «gode» er ikke bra heller. hehe.

Ting går litt opp og ned for min egen del. Det hender jeg har dager hvor jeg føler meg som et tomt skall og dager hvor humøret er på topp. Føler bare for å være ærlig med dere som titter innom . 


Håper alle får en fin helg i vente! Titter selvsagt innom for godkjenne kommentarer og besøke både dere som legger igjen kommentarer & de faste jeg må innom.

//linket

 

 

 

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Galleri | Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min hverdag, om mine følelser og tanker, På godt & Vondt... og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

47 svar til Little break ahead

  1. Siv sier:

    Håper du får tilbake inspirasjonen snart :-) Ønsker deg en goood helg!

  2. Det fortjener du søta. God helg <3

    SV: Barnepiken er en helt nydelig bok <3

  3. Johanne sier:

    Sender inspirerande tanker, det er så kjipt når den er på veg ned. Men å ta seg ein pause kan ofte hjelpe! Ønsker deg ein super oktober!

    • Nina C. sier:

      Tusen takk Johanne:) Greit med en liten pause for å få litt avstand til bloggen. Så kan jeg få inspirasjon til nye innlegg :) Håper du også får en super oktober!

  4. Siv sier:

    søta finner nok inspirasjon skal du se!! Kos deg med helg!

  5. Blir nok veldig godt med en liten pause :) God helg!

  6. jean rose sier:

    håper du får inspirasjonen snart! det er alltid godt med pause :) kos deg videre!

  7. vestfoldgirl sier:

    Alle trenger og fortjener pause i blant! Kos deg, så håper jeg inspirasjonen kommer tilbake etterhvert :)

  8. Linn Kleppa sier:

    Du får ha en fin bloggpause da og så får vi krysse fingrene for at inspirasjonen snart kommer snikende tilbake. ;)

  9. Siv sier:

    Sv: Vi er ikke heeelt der med Terra Nova enda, men skal se hvertfall 2 episoder før vi bestemmer oss for om vi gidder se videre :-D ..Og Burn Notice kan anbefales!!

  10. Siv sier:

    Sv: Det var faktisk bloggen din som inspirerte meg til å legge om designet ;-) Rosa sløyfe måned må markeres! :-)

  11. Siv sier:

    Sv: Ja, første episode på Terra Nova er litt lang, men det er en dobbeltepisode! Den neste tror jeg varte 40-45 minutter :-)

  12. Maren sier:

    Hei! Veska koster tilsammen rundt 900 kroner tror jeg, med frakt og toll og alt sammen. En veske for livet, så den er nok verdt de pengene :)

  13. -monica sier:

    Det er oftest greit det, jeg pleier å ta noen «pauser» jeg og.. jeg er ikke så flink til å si ifra da:p.. god pause;).. hehe

  14. SV: Ja nå er jeg kjempe fornøyd :) God søndag <3

  15. amygdala85 sier:

    Håper du har en fin helg og at inspirasjonen er på vei tilbake! :)

  16. Kos deg med pausen :) Håper du har hatt en fin helg :)

  17. Kristin sier:

    Skjønner deg, utrolig slitsomt å blogge egentlig når man ikke har noe inspirasjon i det hele tatt eller om man bare er tom for ord. Håper du får litt inspirasjon igjen snart da :) *Sender gode tanker under skallet ditt :)

  18. Linn Kleppa sier:

    Sv. Takker for kommentar. :)

  19. Nyt pausen :-) kos deg!

  20. Lilli sier:

    Får håpe du får igjen lysten!
    Ta en liten pause, det pleier og hjelpe, snart kribler du i fingrene etter og skrive nye innlegg skal du se :)

  21. skjønner hva du mener. er vel der selv når det gjelder bloggen miN!:)

  22. Eva sier:

    Det er greit med en pause innimellom, når man føler at det virkelig går trått! Ha en fin pause, så håper jeg du kommer fort tilbake! :-)

  23. Veronica S sier:

    Ta en velfortjent pause, la den inspirere deg sammen med tussemørket og høsten som kommer! så kommer du sterkere tilbake og vi lesere er her;) i allefall jeg;)

  24. Håper du har en fin pause da :) Og at inspirasjonen komme tilbake til deg. Blogging er viktig å gjøre ut fra ens egne følelser, ikke ha så faste rytmer på det, men heller blogge når man vil og om hva man vil. Jeg har erfart da at det blir mer kvalitet enn kvantitet, og det er jo det beste :)

    • Nina C. sier:

      Takk, har hatt en fin helgepause. Føler blogglysten komme tilbake,og har savnet litt å blogge og å skrevet noe.hehe^^, Skal prøve å til en litt mer «blogg når jeg føler for det» rytme. Blir fort når man skal skrive noe hver dag at inspirasjonen forsvinner.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

