Konkurranse tips!

Det er mange fine konkurranser der ute i bloggverden og jeg skal tipse dere om to stykker!

Klikk på bildet for å komme til konkurransen

Første konkurransen jeg tipser er hos Elizabeth hvor du kan vinne masse utstyr til negler. Bla neglelakker,dottingtools og andre ting som du kan style neglene dine med. Jeg elsker neglelakker og alt som har med det å gjøre så det er en passende konkurranse for min del!

Klikk her for å komme til konkurransen! Frist til å delta : 30 september 2011

Andre konkurransen er det Karoline som holder og du kan vinne en foundation fra bareminerals og en veldig fin ring! Du kan klikke her for å lese mer om konkurransen!

(bildene er hentet fra konkurranse innlegget!) Klikk på bildet for å sjekke ut konkurransen og premiene!

Frist for å delta: 1.oktober 2011

Skal du delta på noen av konkurransene?

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon og tips og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Konkurranse tips!

  1. Kjekt med en liten oversikt! :) Kommer nok ikke til å delta selv.. jeg er ikke et konkurranse-menneske lenger :p Hehe

    Eller.. Melder meg inn i de som har fotoutstyr som premie, hvis det er noe jeg trenger eller ønsker meg :)

  2. Jeg deltar allerede på Elizabeth sin konkurranse :)
    Har konkurranse gående jeg også forresten :)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

