Dag 18| 30 dagers utfordringen

Dag 18: 5 sanger du hører på mye for tiden

Musikk er en viktig del min dag og jeg liker å høre på musikk mens jeg sitter på buss,tog eller går tur. I dette innlegget skrev jeg at jeg trengte nye sanger å høre på(litt variasjon) og jeg fikk noen tips! Men det er bare å komme med flere tips !

Håper dere fikk noen tips! Skal skrive litt mer om Lana Del Rey i et eget innlegg! Kom over denne artisten via Luisa sin blogg.

Bare å skrive ned musikkforslag under!

Hvis ikke videoene ovenfor spiller av; kan dere trykke på linkene under:

  1. «Beat the devils tatto» av Black Rebel Motorcycle Club
  2. «Blue Jeans» Lana Del Rey
  3. «Video Games» Lana Del Rey
  4. «Lighters» Eminem ft. Bruno Mars & Royce Da 5’9
  5. «Hverdagshelter» Erik &  Kriss

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon og tips, om musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Dag 18| 30 dagers utfordringen

  1. Så gøy at du likte Lana Del Rey!

  2. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

