Filmomtale: Horrible Bosses

Forrige lørdag var jeg og nina m på kino å fikk med oss filmen «Horrible bosses» med bl.a jennifer aniston,jason bateman og colin farrel. Under skal jeg skrive litt om filmen genrelt og komme med min mening mot slutten av innlegget!(alle bildene i dette innlegget er linket)

Om filmen:
Originaltittel:
Horrible Bosses
Regi:
Seth Gordon
Skuespillere
: Jason Bateman, Jason Sudeikis, Charlie Day, Kevin Spacey, Colin Farrel, Jennifer Aniston, Jamie Foxx, Julie Bowen, Donald Sutherland
Genre:
Komedie
Lengde:
1 t. 38 min.

Hva handler den om?
Det eneste som kunne gjøre hverdagsslitet litt lettere for Nick, Kurt og Dale ville være å ta rotta på de ufordragelige sjefene sine.
Å si opp er ikke noe alternativ. Derfor: Med hjelp av litt for mye å drikke og noen tvilsomme tips fra en eks-fange, legger de tre vennene en snirklete og tilsynelatende vanntett plan som skal fjerne arbeidsgiverne deres permanent. Det er bare én hake: Selv de beste planer er bare så vanntette som hjernene bak.
Min mening:
Før filmen hadde jeg ikke store forhåpningene til den,men var mere spent å se hvordan denne typen komedie utartet seg med tanke på plottet.  Skuespillerne er det ikke noe negativt å si om,men skulle likt å sett enda mer Jennifer Aniston i denne  filmen.
Trodde at hun hadde større rolle en det hun hadde. Men når et er sagt spilte hun den kjempe bra,og det var litt annerledes å se henne i rollen som den litt «sexfikserte» tannlegen.
Selve filmen gikk forbi med masse latter og det var deler av filmen at jeg måtte sitte å riste på hode av noe av tingene de gjorde. Noe av det er drøyt,og det er vel kanskje det som har blitt mer vanlig med sånne typer amerikansk komedier at de drar ting litt ut. Det er for all del ikke noe som legger «demper» på filmen.
Likte Charlie Day som spiller «Dale» i Horrible Bosses, fra før av har jeg sett han i komedie serien » It’s alway sunny in Philidelphia».  Syntes han spilte bra i den serien,og det gjorde han også i denne filmen.
Når alt kommer til alt så er denne komedien bra,selvom den ikke helt sluttet som jeg hadde forestilt meg. Det er ikke noe negativt,men var ikke helt som jeg hadde forestilt meg. Den har tider hvor ting går litt trått,men det går ikke lenge før neste latterkulen er rundt hjørnet.
Alle har jo sin type humor,og kanskje ikke denne filmen  faller i smak hos alle.
Anbefaler denne hvis du liker komedier med litt vri og som kan overraske deg litt med plottet.
Bilder: http://www.filmweb.no/film/article416209.ece?show=image (bildene hentet fra bildegalleriet)
Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Filmer, om underholdning og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Filmomtale: Horrible Bosses

  1. Denne filmen vil jeg se ;)

    SV: Ja det var en veldig sterk og gripende dokumentar <3

  2. ★MK★ sier:

    Jeg og typen har lyst å se denne!

  3. karolineh sier:

    Digger samtlige av skuespillerne som er med der så gleder meg til å se den!!

  4. jean rose sier:

    har faktisk lyst å se den :-) er veldig glad i komedier!

  5. Linn Kleppa sier:

    Fin filmomtale. ;) Hørres ut til å være en fin komedie. :)

  6. Hehe, ingenting er som en komedie :)

  7. Eileen sier:

    Skal på kino i morra, og lurte på om jeg skulle se denne :D Tror det blir til det!

  8. Dorthea sier:

    Virka som en morsom film dette :D

  9. Har ikke hørt om denne jeg. Men ut ifra det du beskriver er det ikke sikkert den er noe for meg uansett;)

  10. Den må jo være verdt å se bare for å se Jennifer Aniston i en litt uvant rolle og Jason Bateman <3

  11. Jeg vil se denne! Huff, det går så altfor mange bra filmer på kino for tiden :D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

