As we move on..

Da var 18.mai kommet for å bli,og minner fra 17.mai er fanget på kameraet mitt. Ble ikke så mange  bilder som jeg hadde håpet på,men det ble et par bilder. Skal ikke slenge ut alle her,men de som er mine venner på fjesboka får nok se litt mer.

I går feiret  jeg 17.mai med min familie,og svigerfamilien til min storebror ;som bor på Fetsund. Det ble litt gåing i tog ettersom nevøen min går i barnehagen. Etter å vært på skolen og lekt & spilt en del leker som resulterte i mange premier dro vi hjem og grillet litt. Selvom været var ganske skiftende så ble det grillings,men spising inne.

Siden svigerinnen min hadde fått seg en Wii Nintendo til bursdagen sin for et par uker siden;vanket det litt Wii spilling også utover kvelden. Jeg var kjempe flink i bueskyting og dårlig på å sloss/fekte. Nevøen min tok over spillingen etterhvert og tante fikk ikke spille så mye. hehe

Bunn og grunn hadde jeg en kjempe fin 17.mai feiring,som resulterte i litt solbrenhet og slitne bein etter gåing.

Idag har vi også grillet,men pga det nokså dårlige været ble vi sittende inne å spise. Jeg har fått lest litt ,men føler det fremdeles ikke at jeg har kommet meg noe særlig videre. Jeg blir nok ikke 100% ferdig med pensumet før hjemme eksamen om 5 dager. Men så lenge jeg har en grei oversikt så tror jeg kan greie det.

Bilde tok jeg her om dagen fra bil.. Ikke at jeg kjørte,men jeg satt på.

Nå skal jeg lese videre med pensum og prøve mitt aller beste å få kommet gjennom det hele . Imorgen tenkte jeg å stikke innom Blindern og få printet ut noe i forbindelse med hjemme eksamen og med latinen.

Så det blir ikke så mye aktivitet fremover,og neste uke skal jeg prøve å koble helt fra med bloggingen. Det må jeg bare gjøre, ikke at jeg kommer til å ha noe særlig å blogge om. Blir kanskje litte gran ensformig med eksamensklaging og syting fra min del. Det skal dere får slippe. hehe

Satser på å komme sterkere tilbake etter at mine 3 eksamner er over!

Vi blogges!Håper alle hadde en kjempe fin 17.mai feiring!

ps: er det bare min pc det er noe galt med? synes enkelte at bildene i dette innlegget er rare? det øverste og nederste.. kanskje bare internettleseren min som er merkelig.

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om høytider, om min hverdag, om min skolehverdag og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

33 svar til As we move on..

  1. SV: Jeg storkoste meg :) Godt å høre at du hadde det hyggelig også <3

  2. Nina-Martine sier:

    Artig å spille Wii, er også ganske flink i bueskyting :p Og fekting. Hehe, vi burde spille det sammen, for nå har jeg ikke spilt Wii på flere måneder… :/

    Sv; Gleder meg i alle fall :D Vet ikke hvordan den trekanten ender i bøkene, eller er kanskje ikke bok-serien ferdig?

    // Har bare fått med meg at han ene som lager TVD skal lage en TV-serie som heter The Secret Circle, men ikke fått med meg noe særlig annet. Men tror kanskje det skal handle om hekser….?

    // Takk, ja det var jo i grunn det som var grunnen :p

    • Det er det vettu:) vil gjerne spille Wii med deg, ble litt hekta:) morsomt med bueskyting:)
      // tror bokserien er over. eller er litt usikker.men det går ann å sjekke på wikipedia eller noe:P Blir spennende å se hvordan dette blir:)

      // den nye tvserien handler om hekser ja,en jente som flytter tilbake til sin «gamle» by og finner ut at det er mange hekser der & at hun er det selv.

  3. Høres ut som du har hatt en fin 17. mai :)

  4. fine bilder <3

    sv: Ja gjør det :) En fin blogg <3

  5. -monica sier:

    Jeg skjønner deg godt! Jeg og burde litt det, jeg burde heller egentlig ikke jobbe så mye som jeg gjør:s.. kommer til å gjøre så dårlig på mine eksamener dette semesteret:p.. så bra at du koste deg igår;)

  6. Siv sier:

    gratulerer med overstått, Nina :’)

  7. Så fine bilder, ser ut som du har hatt en koselig dag :)
    Regner også med at det ikke er så lenge til vi ser deg på bloggen uansett ;) Men få lesing er viktig

  8. SV: Ja tiden flyr. Ingen tvil om det :) Veldig moro og spennende :D

  9. spiderchick sier:

    glad på dagen säger man eller? :-)

  10. Sabita sier:

    Fine bilder :D

  11. Lykke til med alle eksamenene <3

  12. Lykke til på eksamen!!

    Jeg lurte på en ting. Da du byttet bloggplattform, fikk du beholde de gamle innleggene dine? Altså, kunne du overføre de til den nye plattformen?

    • Takker:) Gleder meg til eksamene er over!

      // når jeg byttet fra blogg.no til wordpress.com fikk jeg ikke med meg noe innlegg. Selvom det går ann å lagre (ta backup)av innleggene,og lagre på pcen så får du ikke noe med videre. Jeg sendte mail til blogg.no,og de har ikke den muligheten. bl.a på wordpress.com har du den muligheten. Du får bedre oversikt enn med blogg.no:) vet ikke om det er det samme med blogger.com/blogspot.com. Men det går ann å sende mail eller lese om nettstedene:)

  13. Lilli sier:

    Så koselig da :)
    Lykke til med eksamene!

  14. såå fine bilder :)

  15. Linn Kleppa sier:

    Hørres ut som du hadde en fin og koselig 17. Mai. :)

  16. Elisabeth sier:

    Så utrolig fint det første og andre bildet var :)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

