Uken som var #17

Nå har det gått 1 uke siden påskeferien for min del tok slutt, jeg skrev ikke noe ukens innlegg for forrige uke. Men kan si at min påskeferie var kjempe fin,avslappende. Med litt pensum arbeid innemellom.

25 april-1.mai

Skole

Denne uken var det heldigvis ikke den store skole uken for min del. Har vært på 3 dager denne uken,og jammen meg greid å stå opp til hver og dem. Kanskje noe med at det blir lysere,varmere og vårlig? Hvem vet, går for det meste i latin for min del. men jeg har et annet fag på siden,og den har jeg ikke hatt så mye i fokus som jeg egentig burde.


Vårvær

Denne uken har det vært ganske fin vær,og man merker virkelig at våren er kommet for å bli,og neste rundt hjørnet er sommeren.Våren er lik = Pollen for en god del nordmenn,jeg er deriblant dem. Ikke den som blir hardest rammet,men merker at det er noe i lufta.

Denne uka har vi grillet 2 ganger,og det er også et tegn på at våren er virkelig kommet. Samt det å se giga svære humler og vepser. Hater de!

Miley koser seg værtfall ute nå!

Tvgeek

Denne uken har jeg glodd mest på Glee, Modern Family og Vampire Diaries. Grugleder meg til sesong avslutningen til Vampire Diaries.


Simple Diary

På tirsdagen denne uken fikk jeg min «simple diaries» fra Keel’s Simple Diaries. Har skrevet litt om det her og her! Det er kort fortalt en enkel og grei dagbok for alle og enhver. Den har på hver side et par spørsmål og ingen dag er like.. Denne er ikke en sånn type dagbok hvor du skriver mye selv,men en enkel en som får deg til å undre,tenke. Hver dag er med sitater,fine sitater også. Hele boka/dagboken er bra laget av forfatteren. Den er skrevet på engelsk,og selvom det er noen ord som kan være vanskelig;så er den passe for alle. Gleder meg hver dag å skrive i dagboken og se hva som venter meg av visdoms ord.


Twitter

Her om dagen så publisert jeg mitt første «Who to follow on twitter»#1 , hvor jeg skal i flere innlegg presentere forslag til hvilke personer(kjendiser/skuespillere/sangere m.m) som dere kan følge.

Harry Potter 7 del 2

Jeg gleder meg bare mer og mer til Harry Potter og Dødstalismanene del 2. Denne uken var den premiere på traileren til del 2.

Ukens sang

Kongelig Bryllup

Fredaen var det duket for Kate & Williams bryllup,som hadde hele verdens øyne rettet mot seg. Jeg og min familie satt klistrert(nesten) til tven i et par timer for å følge med.

//linket -foto: AP

Kort oppsummert har det vært en ganske grei uke,men fint vær og en del skole innemellom. Nå ser jeg bare fremover til sommerferie.

Hvordan har deres uke vært?

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, Oppsummeringer og merket med , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Uken som var #17

  1. Goose sier:

    Deilig med en avslappende uke da:) Selv kjørte jeg kanskje en litt for avslappende stil, uff. MÅ komme meg skikkelig igang med eksamen til uka!!! Må!!

  2. VampBea sier:

    Gleder meg veldig til å se harry potter :) Jeg har latt være å se siste filmen som kan kjøpes nå, del 1 av den siste. Jeg tenkte å se den dagen før jeg skal se siste del på kino :p Da slipper jeg å ergre meg over at jeg må vente så lenge, hehe..

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)

    Avstemningen på kattekonken kommer imorgen så fort jeg har fått svar av deg på 1 spørsmål på facebook :)

  3. Hanna sier:

    Oh, jeg og gleder meg til Harry Potter Del 2 :D

    Har hatt en fin uke forresten : )

  4. Herlig oppsummering søta <3

    SV: Den var søt og til tider veldig morsom. Enkel underholdning på en trøtt søndag ;)

  5. Hørtes ut som en bra uke det da :-)
    min var veldig bra! <3

  6. Johanne sier:

    Å, himmelsk veke! Glad du likte simple diary :) tok den fram igjen no, sakna den litt!

    • =) Elsker simple diaries, noen engelske ord som er vanskelig med jeg forstår mye av det:) Gleder meg hver kveld før jeg legger meg til å skrive om dagen:)

  7. Fin og innholdrik oppsummering av uka som var :)

  8. John sier:

    Aiaiai. Jeg har ikke fått med meg traileren til HP:DH før nå.

    SV: Takk, håper jeg finner noe fint å belønne meg selv med etter eksamenstiden :)

    • :)Nei, tror ikke det var mange som har fått med seg den. :) gleder meg!
      //Bare hyggelig! grei motivasjon det, du får belønne deg med nye sko etter eksamen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

