Never forget to be happy

 

//linket

Som jeg har preiket om her og der så har jeg hatt min andre forsøk på kvalifiseringsprøven i Latin. For de som klør seg i hodet og hopper til den konklusjonen at det er noe legerelaterte ting pga jeg driver latin kan jeg avfeie dette. Driver med antikk kultur og klassisk språk. Latinen var noe jeg dessverre må gjennom for å bli ferdig med bacheloren min,og jeg fikk ikke kommet meg unna det pga at jeg hadde prøvd meg på det & ikke tatt eksamen.

Men idag så (håper) jeg at det gikk bedre enn forrige gang. Da følte jeg meg nedstemt og hadde mest lyst å grine delux.

Prøven var ikke så avskrekkende som forrige gang, det er nok noe jeg feilet på.Men klarte å oversette tekstutdraget i det minste (sånn ca).

Selvom været ikke tilsa en «happy day» modus,så var jeg det idag. Kanskje ikke «gå rundt med stort glis» happy,men fornøyd. Glad for å bli ferdig med prøven.

Må bare poste denne sangen ovenfor, sangen av Journey «Don’t Stop Believin«. Den er jeg kjempe glad i,eller å høre på den. Jeg blir glad,og det er en av få sanger som får meg til å felle en tåre av glede. Vet det høres merkelig ut,men etter å hørt den i tvserien «Glee» så har jeg virkelig fått sansen for sangen.Betydningen den hadde i serien generelt. Tvserien tar opp så mye og mangt,og sangen er valgt ut til passe hver episode.

Må si at originalen er som oftest best,men liker begge to. Derfor er begge to godt plantet på min kjære Ipod!

Se/hør versjonen som er spilt i Glee, versjonen under er fra «regional». Dvs regionmesterskapet.

Har du noen sanger du blir i bedre humør av?

Hvordan har din dag vært hittil?

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, om min skolehverdag, om mine følelser og tanker, om musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til Never forget to be happy

  1. den sangen får meg i bedre humør også !
    håper det gikk bedre for deg idag, nina <3

  2. Johanne sier:

    Den songen er skikkeleg fin, passar på glade dagar! Har vore ein skikkeleg fin dag med sol og varme. Hjelper veldig på humøret :)

  3. Lilli sier:

    Whitney Houston – I Wanna Dance With Somebody :)
    Jeg har skikkelig lyst til å lære latin! Hva er det du går siden du må kunne det?

    • Jah,den er kjempe fin også:) blir i god humør av den!
      Jeg går på antikk kultur og klassisk språk,tar bachelor i den. :) men du kan ta faget som enkelt emne også. trenger ikke å være tilknyttet noe fakultet.:)sjekk på uio.no sine sider,eller universitetet nærmest deg,se om de har noe tilbud:)

  4. Catherine sier:

    Love GLEE, hihi :)
    xxx

  5. -monica sier:

    jeg elsker den sangen!! fikk det fra Glee.. ja, blir så GLAD når jeg hører på den.. utrolig fin!!

  6. Ble glad av hele innlegget jeg :)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

