67/365#

67/365#

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Bildeprosjekt(-er), om bilder og sånt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

13 svar til 67/365#

  1. Nina-Martine sier:

    Treet hadde vært SÅ mye finere hvis det var grønt og fint, sommern <3

    Sv; Hehe, det er vel bare noe man må bli vandt til. Men jeg får så utrolig vondt i bena, burde kanskje kjøpe noen sånne små såler til å ha nederst i skoene, tror det skal hjelpe..

    // Ja, man må nok bare finne seg i det…:/

    // Har ikke Big Bang Theory gått veldig lenge på TV? Uff, blir jo så mye å ta igjen, kanskje en annen gang :p Da har vi de samme planene for sommerferien :p

    // Ja, fytti katta, jeg har nesten ikke ord lenger, det overrasker meg ikke om det snør i juni altså, for dette er bare helt vilt.

    Gleder meg til sol dager, og ligge på verandaen med en bok og Frøya ved siden meg :D

    // Ja, elsker det, kunne gjerne tenkt meg en tatovering med ordet "dream" eller en setning med det i :)

    • Jah,jeg vet.. tok dete bildet når jeg var i hellas. synes greinene hadde en litt «creepy» look:) hehe.. litt dårlig vær følelse.
      //jah,det er vel noe man må bli vant til … Skal prøve å ta små hæler,deretter øke etterhvert:)

      // big bang theory er inni sin 4 sesong:) men episodene er på 20 minutter eller så,så det går jo fort å sesongne.hehe.=) værtfall for min del.

      //er snart ferdig med den 6.boka i trueblood bokserien:) har kanskje 10 sider igjen eller noe:) så jeg venter på at jeg sitte ute på terrassen å lese videre:)

  2. Johanne sier:

    Å, eg elskar bilete av trær! Dette var fint.

  3. SV: Så koselig :) Var du og så på?

  4. -monica sier:

    Stillig bilde.
    SV: Jeg kom på en til: «Despicable me» eller «Grusomme meg».. skal se den idag tror jeg:p.. hihi..
    Kjedelig med jerneteppe:s.. jeg vet nøyaktig åssen det føles!!! lykke til med neste gang;)

  5. SV: Takk for det søta <3 Ja ta turen innom. Herlig blogg.

  6. Hanna Vaage sier:

    Stilig bilde! : )

    sv: ah, skjønner! Det er jo en del bøker, så å lese de flere ganger må jo ta utrolig lang tid. Hun hadde forresten lest de 7 ganger, og skal begynne på den 8ende. Hahaha! ; )

    • Takk Hanna:)

      // ja,det er jo en del bøker og X antall sider. men skal nok prøve å få lest gjennom en gang til:) kjempeflink søsteren din er til å lese. noen som leser fort og:) jeg er litt treg til tider.hehe:)

  7. Marthe sier:

    Nydelig bilde : )

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

