New week

Aw,igår kveld like før jeg la meg startet jeg på et innlegg med å oppsummere min fine helg. Men så klikket. Pcen,og alt ble borte. Jeg gadd ikke forsette med det da jeg fikk pcen/internett til å funke.  Pcen og internett har idag bestemt at de skal samarbeide om å være treig idag.Så jeg har ikke fått lagt igjen svar på kommentarene folk la igjen på forrige innlegg på deres blogger. Jeg pleier både å svare her og på bloggene til folk, enklest det. Det er ikke alltid man husker at man har lagt igjen noe kommentar,og så komme tilbake å sjekke svar.

Nå skal jeg snart pakke sekken og ordne meg før jeg tar turen til Oslo igjen for å få med meg latinforelesningen. Det er drittglatt oppoverbakken til bussen,og det nesten ikke strødd oppover. Plusser på det med dårlig sko jeg har,så gleder jeg meg ikke å gå opp.Burde vel snart løsrive meg fra pcen for å ha god nok til å tusle opp den glatte bakken.:(

Idag så er det også 1 år siden jeg kom  hjem ,fra 7 uker i Athen/Hellas. Jeg var der nede for å studere,ta et fag utenlands deler av semesteret. Merkelig å tenke at det virkelig har gått 1år. Du merker at tiden flyr unna da. Det var en fin opplevelse å kunne ta deler av semesteret i utlandet, og i Hellas.  Skulle også ta deler av fjor årets vårsemester i Roma,men det ble det ikke noe av. Men anyway, 7 uker i Athen var jeg glad for at jeg fikk.

Så jeg kommer nok til å ha litt mimre innlegg fremover.hehe

Ha en fin mandag alle sammen!



Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, om min skolehverdag, om mine følelser og tanker, Walking down memory lane og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

13 svar til New week

  1. mammatil4 sier:

    Ha en flott dag med studier :)

  2. Ha en fin dag du og :) Herlig med litt mimring!

  3. Goose sier:

    Oh nooooo, klikkende dataer og internettkrøll er mitt ultimate mareritt, hehe. Neida, jeg er ikke så veldig avhengig liksom;)
    Så kult at du tar latin! Er det ikke vanskelig?

    • hehe, bra at det ikke er bare mitt mareritt. Pcen min kan være litt lunefull til tider.
      Jeg tar latin som en del av studiene mine, har antikk kultur og klassisk språk,og dette er den 2 gang jeg prøver meg på latin. må ha det for å bli ferdig med bachelorgraden min:/
      Det som er vanskelig er grammatikken,og alle reglene for ditten og datten. Så mye man må tenke på,men bortsett fra det jo et interessant språk.:)

  4. Siv sier:

    Jeg har utrolig lyst til å studere i utlandet, men da i Scotland eller kanskje England :p
    Hva slags språk gidd det i da?

    • Det skjønner jeg godt. Jeg var i Hellas/Athen for å ta et fag i forbindelse med studiet mitt, nå husker jeg ikke fagnavnet med det handlet om athen i antikken. .:)
      Så det var ikke noe språkreise,men når vi var der nede så gikk det i engelsk for det meste. rakk ikke å lære oss gresk eller noe..

  5. Malin sier:

    7 uker i Athen, ahhhh.. Det hadde vært noe.

    • hehe,skulle gjerne dratt tilbake. Det var ikke så innmari varmt de første ukene,litt sånn sensommer vær typ-norsk vær. Men de siste 2 ukene av oppholdet da ville sola titte frem og varmen. Uansett var det mye varmere enn det var i Norge på den tiden(jan-mars). :P

  6. Birte sier:

    Så utrolig frin bloggen din har blitt, den sprer varme og glede hos meg :-) <3

    Sv: Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! :-) Kanskje vi alle trenger en slik påminnelse i blant! :D Beklager for seint svar! Laptopen min har kollapset, derfor jeg svarer deg nå! Bedre seint enn aldri, ikke sant? :-)

  7. Tilbaketråkk: I made it… |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

