Sancturay

Tirsdagkveld=Grey’s Anatomy her i heimen,og det er noe fast jeg har. Siste året har jeg begynt mer og mer å se på tvserier på pcen,enten online eller laste ned. Men Grey’s er noe jeg må få meg på tven,særlig nå som vi har en 42′tommers flatskjerm. Helt glemt å si at jeg ohttp://www.imdb.com/title/tt1643648/g Marita spleiset på en flatskjerm før jul, til våre foreldre. Det er jo gevinst til oss også,siden vi glor også på tvkassa. hehe Men det er fint å ha, den var på tilbud også.

Kilde: wehearit.com / linket til eier

Kilde: Wehearit.com / bilde er linket til eier

Dagens episode handler om(hentet fra tvguide // VGnett:

«Sanctuary.» Det er duket for første del av en svært dramatisk sesongavslutning når både ansatte og pasienter havner midt i skuddlinjen. Meredith får dramatiske nyheter som kan endre livet hennes, men bestemmer seg for å vente med å fortelle det til Derek når hun ser hvor travel han er. På sykehuset går livet sin vante gang, men ingen av dem aner at alt er i ferd med å endres når en eldre mann ved navn Gary Clark oppsøker sykehuset. Han klandrer fremdeles Seattle Grace, og spesielt Derek, for konens død. Nå vil han ha hevn, og med seg har han en pistol.(kilde)

Spennende sier jeg bare! Har jo lagt sammen 2 og 2 etterhvert som tv2 har sendt såkalte «teasere» eller «trailere» på hva som skjer mot slutten av sesongen. Har vel vært innom Youtube.com og snoket der også.

Fler som skal se på «Grey’s Anatomy» ikveld?


Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, om underholdning, Tvserier og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Sancturay

  1. så den idag vettu. kan ikke vente på neste episode !

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

