As the days goes by

copyright@Nina C.G

Nå er fredagen allerede kommet for å bli,og jeg føler jeg kunne gjerne hatt et par dager til før skolen har begynt. Selvom jeg har hatt 1 mnd fri så blir dagene fort over når man ikke gjør noe spesielt heller. Torsdagen greide jeg å komme meg opp til å få med meg Oprah og etter det gikk dagen i slag i slag.

Dagen gikk for det meste i å lese videre i «Det siste kongeriket» av Bernard Cornwell, må bli ferdig med snart. Har ikke fått satt med ned for å lese «ordentlig»,og har blitt heller sittende foran tven eller pcen. Kanskje like greit at hverdagen begynner igjen,og skolen derpå. Blir nok en overgang med skole hver dag+ sitte på skolen å lese. Men det er jo student livet i et nøtteskall.

copyright @ Nina C.G

Fikk med meg  Criminal Minds og  etter det kom jeg i gang med strikkingen av skjerfet mitt, men ikke uten en veldig nysjerrig kattepus som lurte på hva jeg drev med. For å si det sånn så fikk jeg kjenne et par klør i kampens hete da hun prøve å fange garnnøsta.

Ellers så har jeg startet opp igjen med Bloggportrett 2011, og du kan melde deg på her!

Har fått inn påmeldinger,og de har jeg sendt mail til. Hvis jeg har glemt å sende til deg og du har meldt deg på?,så bare si fra! Skal poste første bloggportrett på søndagen tenker jeg!

Hvordan var torsdagen din?

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Bloggportrett 2011, om min hverdag og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til As the days goes by

  1. SV: Takk Nina <3
    Frustrerte fruer er moro, men Greys er den store favoritten <3

  2. Du tar så fine bilder :-)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

